We staan midden in een constant veranderende wereld en veranderingen brengen steeds weer uitdagingen voor creativiteit. Wij helpen merken en organisaties hun (veranderende) verhaal te vertellen. Living the brand is een kleiner bureau, met een sterk netwerk, korte lijnen dus en het houdt de kosten beheersbaar, voor jou en voor ons.

living the brand handicapnl campagne   Waternet activatie   Webbox herpositionering door living the brand   WUR corporate story werk van living the brand  Scildon DM campagne Astma Fonds naar Longfonds merktransitie concept creatie living the brand

HAN University internal branding merkambassade concept en creatie living the brand   Duynie Group interne communicatie  Wereld Kanker Onderzoek Fonds publiekscampagne goed doel Stichting Lezen campagne De Weddenschap    ThiemeMeulenhoff design en online activatie    Sensus internationale herpositionering campagne websitedesign

Bovemij introductie kernwaarden internal branding animatie videographic   Van Gilse publiekscampagne website    Suiker Unie spreekbeurtpakket concept design    Korrelatie Mind nieuw concept postercampagne jongeren

 

Awards

  • Nominatie Gouden Loeki 2018 – HandicapNL
  • San Accent (nominatie) – Longfonds
  • Dagbladgoud – Astma Fonds
  • Zilveren Esprix – Astma Fonds
  • Dagbladgoud (top drie) – Jumper
  • IMC European Award – Astma Fonds
  • Financial Marketing Award – Legal & General (Scildon)
  • SOCUTERA Jaarprijs – Longfonds
  • Retail Reclame Jaarprijs (nominatie) – Droomdomein
  • SAN Accent (nominatie) – Astma Fonds