menu
juni 15, 2021

We mogen weer

Dankzij de versoepelingen mogen we weer naar het terras, uit eten, naar de bios of het museum. Blijkbaar is het thuiswerken zo goed ontvangen, dat we dat gaan combineren met aanwezigheid op kantoor. Nu is ‘zoomen’ een uitstekende noodgreep, maar je mist toch het directe contact, de lichaamstaal, de discussie. Natuurlijk hebben we in Corona tijd zo hard mogelijk gewerkt, maar de tijden van creatief bouwen aan merken lijkt weer aangebroken. En dan komt meteen de vraag op: weet iedereen nog wel welke kant de neus op moet staan? Hoe waren de plannen toen ze in de ijskast verdwenen? En wat hebben we geleerd tijdens de crisis wat we willen blijven toepassen (of zo snel mogelijk willen ‘deleten’)? Living the brand is thuis in interne communicatie, vanuit een helder en aansprekend concept vertellen wat de toekomst zo leuk zou kunnen maken. Maar wellicht is een (her)positionering een betere stap. Een ingrijpende, dat wel, maar aan ingrijpende maatregelen zijn we de afgelopen tijd gewend geraakt. Een keer kennis maken met onze opvattingen kan een eerste stap zijn naar het volgende hoofdstuk voor je merk en je medewerkers.

LTB
Deel via: