menu

Van buiten ervaren wat van binnen leeft!

Living the brand staat voor merkbeleving. Dat begint met een goed verhaal waarin je ambities de bron van inspiratie zijn. Welke route heb je voor ogen, welke verandering ligt in het verschiet of welk avontuur staat op het punt te beginnen? Verhalen prikkelen de fantasie en brengen creativiteit tot leven. Vanuit een goed merkverhaal kun je de hoofdstukken gaan invullen. Waarom moet iemand bij jou komen werken, waarom moet jouw innovatie omarmt worden en waarom moet jouw event het beste bezocht worden? Zodra je spreekt vanuit het hart van je organisatie, ervaar je dat mensen je boodschap beter herkennen, sneller erkennen en enthousiaster zullen delen.

Wat kan Living the brand voor je doen?

(Her)positionering: met je meedenken over de juiste uitstraling en boodschap, een thema (of pay off) bedenken, je corporate verhaal schrijven en als je wilt ontwerpen we een nieuw logo.

Interne communicatie: we denken vanuit het hart van je organisatie en bedenken concepten die je cultuur bevestigen en de creativiteit en betrokkenheid van je medewerkers naar een hoger niveau tillen.

Werving: we zorgen ervoor dat je interessant bent en blijft voor medewerkers en werkzoekenden, we geven donateurs- en fondsenwerving de juiste lading en we spreken studenten aan om voor jouw opleiding te kiezen.

Campagne concepten en merkactivaties: van merk tot product, van dienst tot event, wij vertalen jouw ideeën en innovaties naar aansprekende campagnes.

Ons werk werd bekroond met o.m.
Zilveren Esprix, Europese IMC marketing award, Dagblad Goud, SAN Accent nominaties, Financial Marketing Award,
Gouden Loeki nominatie, SOCUTERA Jaarprijs.

Meer weten?
Bel 020 – 494 13 30
of mail
Frank Wertwijn