Samenwerken met Living the brand werkt verhelderend. We zijn vrij nieuwsgierig van aard en willen ook antwoorden op vragen die niet in de briefing staan. Dat vraagt tijd, waarin we graag investeren. Inwerken, inlezen, inleven.
Zoeken naar de juiste inhoud, zodat je verhaal klopt. In ons werk staan de mens en authenticiteit vaak centraal. Dat heeft een reden. Een eerlijk verhaal zonder al te veel opsmuk, werkt nog altijd beter (en langer) dan een schijnwereld vol bedachte voordelen.
Wij denken dat merken op deze manier een strategisch voordeel behalen en communiceren vanuit hun cultuur. Die kent zijn oorsprong in het hart van de organisatie en is niet te kopiëren. Van buiten ervaren wat van binnen leeft! Zo krijg je het karakter dat past bij je merk. Sympathiek, herkenbaar en aansprekend.
Dat eigen karakter zie je terug in je identiteit, je merknaam, je logo, een pay off, in de manier waarop je communiceert. Een sterk merk weet zijn waarden te vertalen in begrijpelijk en toegankelijk beeld en tekst.
Wij vinden communicatie vooral leuk, antwoorden vinden op de vraag hoe je je aanpast aan veranderingen. Met een helder concept dat spreekt, overtuigt en raakt. Living the brand is nu 20 jaar, oud genoeg voor een eigen stijl en jong genoeg om nog elke dag nieuwe uitdagingen aan te gaan.