Van Gilse

Redesign website

Ieder huishouden kent dit suikermerk. Met de producten van Van Gilse maak je het lekkerder, je voegt iets toe aan wat je zelf bedenkt of maakt. Naast een plek waar mensen vragen kunnen stellen (een basisvereiste voor ieder supermarktproduct) moest de website een verlengstuk worden van het merk. Daarom richten we ons primair op die doelgroep die zelf in de keuken staat, voornamelijk vrouwen (met kinderen).

De focus binnen de website ligt op het zoeken en vinden van recepten. Verder richten we ons naast ‘lekker’, ook op ‘verantwoord’. Dat suiker past in een uitgebalanceerd dieet wordt benadrukt onder het kopje ‘100% natuurlijk’.

Om de website actueel te houden en ervoor te zorgen dat bezoekers terugkeren wordt deze ieder seizoen aangepast met een nieuw uiterlijk en nieuwe, uiteraard seizoensgebonden, recepten. Daarnaast wordt het interactieve karakter benadrukt door de mogelijkheid om zelf recepten in te sturen, die ook op de website worden geplaatst.